لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 132300
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

22:23 , پنج شنبه 24 بهمن 1392 , ترانه

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم ...

دیگر ارزویی هم ندارم..رویایم را میخواستم که به ان رسیدم...

دنیارا میخواستم که انرا بدست اوردم..رویایی که همان دنیای من است..

وتویی که همه ی دنیای منی...



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت14:12---8 اسفند 1392
یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…

یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی

اپم ابجی......


●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت21:28---5 اسفند 1392
سلام دوست گلم ممنونم که بهم سرزدی من شمارو لینک کردم لطفامنو به عنوان دست های پرازخالی لینک کنید تشکربازهم چشم انتظارتون هستم

ღعاشقانه های سیناღ
ساعت21:04---5 اسفند 1392
همین چند روز پیش

فکر می کردم

می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم

از همین چند روز پیش

هیچ کس، شبیه تو نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: